Vi behöver hjälpas åt med att ha rent och snyggt i vår klubblokal. Detta gör vi på lättast sätt genom
att ha ansvarsveckor.
Klubbrummet bör ses över två gånger i veckan, skriv din signatur i respektive
kolumn när du städat klart.
Städschema: Dammsuga, moppa golv, slänga sopor (container på baksidan), torka av bänkytor och
bord, tvätta handdukar (kök och toalett), rengöra toaletten i klubbrummet.
Alla städgrejer finns i klubbrummet meddela om något tar slut så ser vi till att det köps in nytt. De
åkare som inte fick någon städvecka VT-22 kommer att få HT-22. Passar inte veckan så byter man
med klubbkompis. Listan kommer även att finnas i klubbrummet.
Vecka/Åkare
V.3 Lea
V.4 Jasmine
V.5 Minna
V.6 Ebba. M
V.7 Ella
V.8 Hedda
V.9 Elsa
V.10 Molly. A
V.11 Hannah. M
V.12 Aaliyha
V.13 Molly. F
V.14 Greta
V.15 Esther
V.16 Nova B.T
V.17 Lova
V.18 Meja
V.19 Evelina
V.20 Hanna. G
V.21 Inga
V.22 Emmy
V.23 Nova. G
V.24 Ebba. A
V.25 Signe. S
Sommaruppehåll- Alla som vistas i klubbrummet ansvarar för städ.
V.32 Alice
V. 33 Ebba. H